tirsdag den 7. maj 2013

Sygdom gå væk.

Jeg har været syg de sidste to dage. Ligget på sofaen og set serien Lost. Som i øvrigt er udmærket.

Men i dag, hen over middag, fik jeg det en del bedre, og straks faldt mine tanker på min symaskine.

Min bedste veninde spurgte for lang tid siden, om ikke jeg kunne sy et par suttekæder til hendes datter. Det er meget pinligt at jeg endnu ikke har fået dem lavet, så derfor var det første prioritet i dag, da jeg sad ved min maskine.
Her er hvad det er blevet til, det er dog kun suttekæderne som er fra i dag.



Posen er der syet foer i for at skjule syningerne.

Jeg syr bund i alle mine poser.

Tænkte at nu er hendes datter snart så stor at hun kan trille bold:)

Her er de ting som guldklumpen skal have. Min veninde er lidt pjattet med det lillae med multiæblerne på, derfor har jeg valgt både at lave pose og suttekæde i den farve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar