fredag den 29. november 2013

Jeg nåede det!!

Jeg nåede det lige præcis!

Isabellas julesok, som har været min da jeg var barn, hænger ude i Kære Børn, da hun så hver søndag får en gave derude. Da vi skulle ud og hænge den op, var jeg helt sikker på at hun ville græde hele vejen hjem, fordi sokken ikke skulle med hjem igen, men til min store overraskelse var det ikke tilfældet. Heldigvis da!

Nu mangler vi så en julesok herhjemme, til de gaver julemanden kommer med hver søndag. Derfor måtte jeg i gang ved symaskinen.
Isabella elsker bamse og kylling, så da Dina med bloggen Krea-mutti skrev til mig, om jeg ville købe noget stof med bamse og kylling, som var mere julet end det jeg har, slog jeg til. Så nu har Isabella fået en julesok, som faktisk er julet. 


Den er lavet med pladevat og har så fået et blåt foer.

 
 



 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar