torsdag den 18. juli 2013

En lille (stor) ny i familien

Det var med sorg i mit hjerte at jeg sendte min symaskine tilbage til Jylland, vi havde et godt år sammen, men vi blev desværre aldrig helt bedste venner. Jeg besluttede mig derfor til at købe en ny symaskine. Det blev Pfaff Quilt Expression 4,0. Jeg glæder mig til at se hvad den kan, og om jeg kan finde ud af den. Min tidligere maskine var mekanisk, og denne er en computerstyret.. Puha..

Her er et par billede af den gamle og den nye maskine.

Min gamle maskine var en Husqvarna Emerald 118, før den havde jeg en billig supermarkeds maskine.

 
 
 Fint pakket er maskinen klar til at flytte tilbage til Kjærgaard Symaskiner.
 
Og her ser I så min nye maskine.. Den er kæmpe i forhold til den gamle synes jeg.  

 
 
 
 

Jeg har overhoved ikke prøvet den endnu. Isabella og jeg er alene hjemme indtil søndag, så der har ikke været tid til det. Men her til aften skal jeg da lige kigge til på den. Jeg er nu alligevel lidt "bange" for den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar