tirsdag den 9. juli 2013

Sommerferie hygge

Her hjemme nyder vi sommerferien. Isabella elsker at vi kan være ude hele dagen. Hun hygger i sandkassen og sit badebassin. Det er de to ting hun helst vil lige nu.

I går da Isabella sov til middag (hun var ret så svær at få til at sove, det må være varmen), og Mark var ude for at hente en ny knallert til hans samling, fik jeg sat mig med mit hækletøj. Jeg er ved at hækle en elefant til min kollega/veninde, hun skal føde til oktober. Det går ikke så hurtigt, men jeg når det forhåbentlig.

Det var rigtig dejligt at sidde udenfor i det gode vejr, og slappe af med hækletøjet.

Lidt billeder fra dagen.



 
 
 


Da Isabella stod op spiste vi pølsehorn som vi havde "bagt". Det var en pose frosne pølsehorn vi havde købt, da vi var ude og handle tidligere på dagen. De smagte nu ret godt:)


Og så lige et billede af den knallert som Mark var oppe og hente. Skøn ikke ? - Det mener han i hvert fald. Han har det med knallerter, scootere og motorcykler, som jeg har det med stof, garn og knapper.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar