onsdag den 17. juli 2013

Pudseklud for nogen, guld for andre

Jeg har jo søgt med lys og lygte efter bamse og kylling sengetøj, som jeg kunne sy af. Jeg fandt lidt, købte noget og har fået byttet mig til et sæt.

En af vores venner havde set at jeg søgte sengetøj, og han var lige ved at rive et sæt i stykker som lå i værkstedet. Der havde det ligget i et års tid. Det skulle blive til pudseklud.

PUDSEKLUD!?

"Du kan da ikke bruge bamse og kylling til pudseklud"

Jeg skyndte mig at sige stop, og fik det så hjem til tryg opbevaring i mine skuffer. Jeg synes faktisk at det er i en fin stand, pudebetrækket er en del forvasket, men dynebetrækket er helt fint.

Ja nogen gange er man vel lidt heldig:)




 
 
 

2 kommentarer:

  1. det er dejligt når man kan være så heldig, måske din nye maskine skal trylle med det?? :D

    SvarSlet
  2. Jo der skal helt sikkert laves noget lækkert ud af det stof, når jeg en gang har fundet ud af den nye maskine. :)

    SvarSlet