tirsdag den 9. juli 2013

Hvor blev formiddagen af?

Formiddagen i dag er bare fløjet afsted.

Først var jeg forbi hos Dina som har bloggen Krea-mutti. Jeg skulle hente noget stof jeg havde købt. Det var rigtig hyggeligt lige at være forbi og snakke, og ikke mindst at se hendes "sy rum" - Vi må se at få afholdt den krea-dag, som vi efterhånden har talt om et stykke tid.

Her er hvad jeg tog med mig hjem fra Dina,

 
 
 
Det her stof med bien Maja har jeg længe haft kigget på hos Dina, så er så glad for at jeg nu har fået et stort stykke. Ved endnu ikke hvad det skal bruges til, men jeg måtte bare eje det. 


 
 


Dina havde lagt en overraskelse med i bunken til mig, det var endnu et skønt stykke smølfe stof.


 
 
Efter besøget hos Dina skulle jeg i Jysk og købe tekstilvoksdug/akryldug. Det var på tilbud til 
30 kr. /meteren. Der var så mange fine, dog begrænsede jeg mig og tog kun to med hjem.

Men HOLD NU OP , hvor var der mange mennesker, man skulle tro at hele Næstved by havde ferie.


 
 
Efter min lille tur i Jysk, som tog mig ca. 60 min var jeg en tur ovre i centeret. Jeg har simpelthen formået at slå to køkkenvægte ihjel indenfor 2 år. - så jeg måtte ud og have en ny. - Nu håber jeg denne holder!
 
På min fomiddagstur nåede jeg da også lige på apoteket og købe mere solcreme til Isabella + en tur i Thansen og købe en cykelstol.  - Den var alle pengene værd, Isabella var hel vild da hun skulle ud og cykle med far. De pakkede et par pølsehorn og saftevand, og cyklede så af sted. - Mark sagde at hun havde været så glad så glad, og havde rigtig nydt turen. Det er bestemt ikke sidste gang der skal cykles, men næste gang vil jeg også med på tur:)
 
  

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar